De afdeling Gooi-Noord bestrijkt de gemeenten Naarden, Bussum, Huizen, Laren en Blaricum en sinds 2  jaar door een fusie met de afdeling Weesp e.o. ook Weesp, Muiden, Muiderberg, Loenen en Nigtevecht.

Onze afdeling heeft ruim 360 leden. De ervaring leert dat hiervan 150 echt actief zijn in de vereniging, als deelnemer aan de activiteiten of als bestuurslid/commissielid. Sommige leden hebben een grote tuin, andere een kleine tuin of helemaal geen tuin. We hebben leden die echte plantenkenners zijn en leden die als beginnend tuinliefhebber juist nog veel willen leren.

Iedereen heeft wel één ding gemeen: we zijn tuinliefhebbers die het leuk vinden om deze hobby samen te delen.

'SAMEN DOEN IS ALTIJD GEZELLIGER.'

*   We organiseren door het jaar heen:

♦ diverse lezingen, cursussen.

♦ dagexcursies en meerdaagse excursies naar tuinen en kwekerijen,

♦ een plantenruilbeurs in het voorjaar én in het najaar en

♦ de mogelijkheid zich aan te sluiten bij een van onze plantenkringen.

*   Vlak voor moederdag is er nog de Groenmarkt in Huizen, Oostermeent.

*   In juni is er een Open Tuinen-weekend.

Voor leden zijn de meeste activiteiten gratis. Niet-leden zijn ook welkom bij deze activiteiten, per activiteit kunt u nalezen welke kleine vergoeding gevraagd wordt.

Als lid ontvangt u, naast het maandblad van Groei & Bloei,  2x per jaar een Convo (nieuwsbrief) van onze afdeling.

Om nog beter op de hoogte te zijn van onze activiteiten kunt u ook nog tussentijds bericht ontvangen via email. Heeft u belangstelling voor deze Nieuwsflits dan kunt u zich hier opgeven:

Bovendien ontvangt u met uw ledenpas korting bij diverse kwekerijen, tuincentra, bloemisten en evenementen.      Kortingen

Meer informatie onder bestuur en contact