> Dinsdag, 26 september:            Tuincafé  Naarden: 14.00 u  Vestingvaart  en  15.00 u  Tuincafé in het Vestinghotel.

Dit keer geen wandeling, maar een boottocht door de Vesting, de mooiste manier om de Vesting Naarden te bekijken. Tijdens de vaart van ca. 1 uur zien we zowel de stadsmuren als het omliggende natuurgeboied en het fort Ronduit. De schipper vertelt ons alles over de stad en haar geschiedenis. De boot voor max. 25 personen is  overdekt; we op houten bankjes.

• VESTINGVAART:  Vertrek om 14.00 uur vanaf de nieuwe steiger  bij het Arsenaal(Let op:  om in - en uit te kunnen stappen zijn er daar vijf stenen treden.   Graag tijdig aanwezig zijn.

-  KOSTEN KAARTJE:  Leden € 7,00; niet-Leden  € 10,00  -  Contant  te voldoen aan de steiger.

• TUINCAFÉ in het Vestinghotel  ca.  15.00 u.  Raadhuisstraat 1 naast het Stadhuis.

-  KOSTEN : géén;consumpties voor eigen rekeningō

Vóór 24 september opgeven bij Charlot Abma  e-mail  mjcabma(at)kpnmail.nl  of tel. 035 6919055, onder vermelding van naam en adres en het aantal deelnemers.  Oók als u níet mee gaat varen en alleen naar het Tuincafé komt, graag even aanmelden bij Charlot.