Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering KMTP Groei & Bloei op donderdag 4 april om 1930 u., met aansluitend een lezing.

Aan de orde komen het Jaarverslag 2023, de Financiële Verantwoording 2023 en de Begroting 2024. Ook nemen we afscheid van commissieleden en van Julia van Otterloo als bestuurslid.

De agenda en de benodigde stukken zijn beschikbaar op de vergadering. De agenda en het jaarverslag zullen 14 dagen voorafgaand aan de vergadering worden geplaatst op onze website  www.gooi-noord.groei.nl   Tevens kunnen de stukken per e-mail worden aangevraagd bij Carla van der Heijden, wencvanderheijden(at)planet.nl.

Na de pauze is er een interactieve presentatie/lezing m.b.v. planten en documentatie door Harm Jan Luth, eigenaar van Hofstede Eycken-dal in Soest. Aan de orde komen o.a. de eetbare tuin, voedselbos, het belang van bodemcompost maken en hoe wordt er op Eycken-dal getuinierd.

• Locatie:     De Brasserhoeve, Waterstraat 2, Huizen.
  • Aanvang:  19.30 uur; zaal open 19.00 uur.
  • Kosten:      geen.