Dinsdag, 14 mei: Excursie: halve dagtocht naar Hindersteyn in Langbroek,  een historische buitenplaats met een middeleeuws aangelegde tuin en een kasteel. We hebben het dan over een oranjerie, een moestuin, een slangenmuur, kassen en een doolhof. De kasteelheer zal ons met vele verhalen een rondleiding van 2 uur door de tuin geven. Aansluitend staat de koffie met gebak klaar.

Meer lezen:  Website:    www.Hindersteyn.nl

• Vertrek:          14 mei 9.30 uur vanaf NS station Bussum Zuid met eigen vervoer. Reiskosten worden verdeeld over de                                  auto's. De rondleiding start om 10.30 u. Duur 2 uur.
  • Adres:             Kasteel Ridderhofstad Hindersteyn, Langbroekerdijk 119, Langbroek.
  • Kosten:           Leden: € 11.50,  niet-Leden: € 13,00;  plus autokosten.
  • Aanmelden:   bij  Teun7749(at)gmail.com of tel. 0641129659. Daarbij aangeven of u wilt rijden of meerijden.                                                   Overmaken op     Rek.nr.:   NL13INGB0005252530    t.n.v. Excursiecommissie KMTPGooi Noord onder                                  vermelding    van Hindersteyn.   Uw boeking is pas definitief als de betaling binnen is.