Kleine Tuinexcursie / Tuincafé in Eemnes op donderdag 19 september 2024

We beginnen deze middag met een bezoek aan de Educatieve Moes- en Bloementuin aan het Wilgenpad in Eemnes, waar wij worden rondgeleid door vrijwilligers die dan in de tuin werken.
Zij vertellen ons alles over het doel en hoe er gewerkt wordt in deze bijzondere tuin. Iedere vrijwilliger beheert een eigen stukje grond en is deskundig op dat gebied.
Na afloop van ons bezoek rijden we naar het Huis van Eemnes. Daar houden we ons Tuincafé met koffie/thee en heerlijke taart.

Aanmelden i.v.m. de reservering graag vóór 16 september bij: Carla van der Heijden wencvanderheijden(at)planet.nl

Aanvang: 13.30 uur (bezoek moestuin) – 15.00 uur (Tuincafé)
Kosten: moestuin geen; consumpties Huis van Eemnes voor eigen rekening
Locatie:  Educatieve Moes- en Bloementuin, Wilgenpad. Ingang/parkeren achter de St. Nicolaaskerk, Wakkerendijk 60, 3755 DD Eemnes