Donderdag 15 juni t/m Dinsdag 20 juni: EXCURSIE: 6 daagse tuinenreis naar East Anglia in Engeland met Garden Tours.

Dit betreft  een 6 daagse reis voor de prijs van € 845,00, naar de mooiste tuinen van Norfolk, Suffolk, Cambridgeshire en Essex. Hierbij komen nog de kosten voor lunches en entrees van de tuinen.

Enkele klassiekers zijn gebleven maar voor het overgrote deel zijn er nieuwe tuinen, die nog niet eerder in het programma werden opgenomen. Dit alles met een deskundige reisleiding met een luxe touringcar, een fijn hotel en de nacht overtocht met Stena Line vanuit Hoek van Holland.

Voorheen konden wij u een persoonlijke reis aanbieden alleen voor Groei & Bloei, afd.  Gooi-Noord, maar door de veranderende omstandigheden (corona, minder leden, bezetting hotels hebben wij besloten om aan te haken op een bestaande reis van Garden Tours die in hun brochure wordt aangeboden onder:

Dit houdt in dat u dus zelf rechtstreeks moet boeken bij Garden Tours met daarbij in het opmerkingenveld dat u van Groei & Bloei, afd. Gooi-Noord bent. Wij hopen wel met een grote groep van Gooi-Noord samen deze reis te kunnen gaan beleven.

Als u graag mee wilt doet u dit dan zo spoedig mogelijk, want vol is vol. Graag ontvangen wij dan ook van u een e-mail naar teunspooren(at)live.nl  dat u meegaat, zodat wij ook overzicht houden van welke leden er meegaan op deze reis. De opstapplaats blijft station Bussum Zuid!

Om u te  vergezellen/begeleiden op deze trip gaan de excursiecommissieleden Liz, Teun en Tiny mee. Voor vragen kunt u altijd contact op nemen met T. Spooren  tel. 06-41129659

Op de Algemene Ledenvergadering van 20 maart zal een vertegenwoordiger van Garden Tours meer informatie geven over deze reis.