BLOEMSCHIKCURSUS   les 1

Afgelopen seizoen is de bloemschikcursus in workshopvorm aangeboden en dat was een groot succes. Er waren nieuwe bloemstylistes, die ons aparte creaties lieten maken en Geert Jan leerde ons wat je met bladeren allemaal kan creëren. Genoeg redenen dus om met deze stylisten weer aan de slag te gaan. Na de mailing, die u maandelijks zal ontvangen van de bloemstylist die u de opdracht uitlegt, kunt u zelf de bloemen naar uw eigen smaak en keuze meenemen. Waarna gezamenlijk, maar ieder op zijn eigen niveau, onder begeleiding van de bloemstylist, een bloemstuk wordt gecreëerd. Dus denkt u dat klinkt wel uitdagend doe dan mee met deze bloemschikcursus. De cursus bestaat uit een blok van 3 lessen maar wilt u het eens proberen bent u voor 1 les ook van harte welkom.Het is een blok van 3 lessen die maandelijks op de donderdagavond om 19.30 u. worden gegeven in de fijne locatie aan de Velthuysenlaan 17 in Laren.

Data:        donderdag: 19 oktober, 16 november en 14 december

Tijd:         19.30 u.