TUINENREIS BELGIE OP 11,12,13 JULI 2024 MET KUPERS TUINREIZEN.

Goedendag allen,

Voor ons, de excursiecommissie, was het verleden jaar een vernieuwende manier om met onze trouwe excursieleden contact  te zoeken via een mailing. Dat is ons zeer goed bevallen dus in aansluiting op vorig jaar willen we weer op dezelfde wijze een meerdaagse tuinenreis in de markt zetten. Uit de evaluatie van verleden jaar is gebleken dat men liever wat korter wil. De belangrijkste redenen daarbij waren de reisafstand en de kosten.

Wij zijn dus weer aan de slag gegaan en zijn voornemens om met Kupers tuinreizen naar België en wel Wallonie te gaan. Een nieuwe reis naar het Groene erfgoed  met kastelen, abdij, privetuin, kwekerij en als topper de watertuinen van Annevoide. En wel op 11, 12 ,13  juli 2024.

Het betreft een 3 daagse busreis, met 2 hotelovernachtingen, ontbijt en diner en met een gepassioneerde reisbegeleider voor de prijs van € 395,00. Bijkomende kosten entree tuinen € 75,00 en de kosten van persoonlijke aard zoals lunch en drankjes.

Bij voldoende deelname kan de opstapplaats station Bussum worden en anders dienen we op te stappen in Amersfoort. Bij boeken dient u dan ook in eerste instantie Amersfoort in te vullen.

Wij realiseren ons terdege dat dit de nieuwe manier van boeken is maar wij zien op dit moment geen andere mogelijkheid, dan op deze wijze, om toch een buitenland reis voor onze club te organiseren. Wij hopen dan ook dat u daar begrip voor heeft en toch persoonlijk deze reis boekt, zodat we toch met een grote groep van Gooi-Noord mee gaan met deze trip.

Concreet houdt dit dus in dat u  persoonlijk deze reis naar Wallonie  moet boeken bij Kupers tuinreizen met in het opmerkingenveld dat u van Groei & Bloei  Gooi-Noord bent.

Neemt u ook nog even kennis van de verzekeringsvoorwaarden van Kupers. Kijkt u vooral naar de annuleringsvoorwaarden. Jammer genoeg kunnen wij niet een optie nemen op deze reis. Dus andere mensen kunnen deze reis ook boeken. Er zijn helaas maar zeer weinig 1 persoonskamers. Wie het eerst komt, wie het eerste kans maakt.  Dus denk van tevoren na of u met iemand anders op een kamer kunt. Er zijn wel kamers met 2 losse 1 persoonsbedden. Wij kunnen dit niet regelen.

Als u graag mee wilt doet u dit dan ook zo spoedig mogelijk via de website van: KUPERSTUINREIZEN.NL   selecteer Belgie  en dan kunt u de reis naar Wallonie boeken,  want vol is vol!

U kunt ook bellen tel 045-8200908 en vragen naar Heidi Konste. Zij kan voor u dan telefonisch de boeking doen.

Graag ontvangen wij dan ook van u een mailing dat u meegaat zodat wij ook overzicht houden van welke leden er meegaan op deze reis. Om u te  vergezellen/begeleiden op deze trip gaan de excursiecommissieleden Teun en Tiny mee.

Met groene tuingroeten de excursiecommissie Gooi-Noord.

Mail:                        Tinyruys(at)outlook.com

Mobiel:                    0610936004/0641129659

Mocht u over bovenstaande nog vragen hebben kunt u hierover altijd contact met ons opnemen